ORNAMENTO Y DELITO A L’EMERGÈNCIA! 2011

febrer 14th, 2011 3 Comments

Quan els facin fora de Madrid, si no tornen a Portugalete, tindran asil on vulguin. I tot gràcies a «Rompecabezas de moda y perfección moral», el tema de l’any. Ornamento y Delito fan un noise-rock que va de debò, que diu les coses com sonen i que podria servir de banda sonora a una nit complicada a la capital. Amb un directe potent en el qual, dit per ells mateixos, no estan per brocs, són una de les bandes que cal seguir de prop. Si et sap greu que el rock hagi perdut el seu punt amenaçador i trobes a faltar bandes com Surfin Bichos i Cancer Moon, aquí tens una bona notícia.

De moment, i a l’espera de poder veure el nou videoclip que aquests dies estrenaran, us deixem amb el clip d’una de les cançons més sobresortints del disc, «Madrid».

Us recordem que Ornamento y Delito tocaran a l’escenari Hall dins de l’Emergència! 2011 que tindrà lloc que proper dissabte 19 de febrer.

Salutacionsmusicals!!

YouTube Preview Image
Comentaris
  1. Tayo escrigué:

    SI teniu oportunitat, pregunteu perque aquest nom, extret del llibre d’Adolf Loos. Tant sols curiositat……

  2. Gari escrigué:

    Hola, ahí va la respuesta:

    Conoces por lo que veo el libro de Loos. El nombre se lo puse yo. No nos poníamos de acuerdo ni nos salía nada, así que hicimos listas y salió elegido. El segundo que dó “Sublime derrota”, que es el título de un disco de GGQuintanilla. “Ornamento y delito” era originalmente el nombre de un proyecto electrónico más intelectual que tenía antes (que al final se acabó llamando “Mecánica divina”, por una canción de Battiato). Yo a Loos le conozco vía Walter Benjamin, no es que ni esté muy de acuerdo con el manifiesto ese ni me encante Loos, me gustaba como sonaba y me hacía gracia ponerle al grupo un nombre así como de rollo intelectual y vanguardista, tal y como hicieran Bauhaus o Gabinete Caligari. Si el grupo merece la pena uno se acaba olvidando, de Gropius, del expresionismo alemán o del arquitecto vienés. Veremos.

  3. [...] This post was mentioned on Twitter by suomi102 and CCCB, C S Ulla/David López. C S Ulla/David López said: ORNAMENTO Y DELITO EN EL EMERGÈNCIA! 2011 http://bit.ly/dHe3D5 [...]

Leave a Reply